Vend pune – 06.02.2023

 

Inspektorati Shtetëror Shëndetësor, Dega Rajonale Berat

 

POZICIONI – Specialist Finance

 

Kërkesat e përgjithshme të pozicionit të punës:

 

  1. të ketë shtetësinë shqiptare;
  2. të gëzojë zotësi të plotë për të vepruar;
  3. të plotësojë kërkesat për llojin dhe nivelin arsimor;
  4. të jetë i aftë për punë nga ana shëndetësore;
  5. të mos jetë të dënuar me vendim gjykate të formës së prerë;
  6. të mos jetë marrë masa disiplinore me largim nga puna, brenda 1 viti nga data e aplikimit.

 

Kandidatët duhet të dorëzojnë dokumentat si më poshtë brenda datës 20.02.2023 në Inspektoratin Shtetëror Shëndetësor:

 

  1. Curriculum Vitae
  2. Diploma e arsimit të lartë, lista e notave, e noterizuar.
  3. Diplomë e Masterit
  4. Librezë Pune
  5. Fotokopje të letërnjoftimit (ID);
  6. Dëshmi Penaliteti;
  7. Raport mjeko-ligjor
  8. Certifikatë e kualifikimeve apo trajnimeve, fotokopje
  9. Vlerësime periodike të punës së nëpunësit
  10. Certifikatë familjare

 

Kërkesat specifike të pozicionit të punës:

 

  1. Arsimi: i lartë.
  2. Kualifikimi: Te ketë aftësi shumë të mira organizuese dhe komunikuese.
  3. Eksperienca në Punë: Të ketë eksperiencë pune në këtë fushë.
  4. Gjuha e huaj: Nje gjuhe zyrtare e BE
  5. Kërkesa të tjera specifike: Të jetë i aftë të punojë në grup, si dhe të jetë i gatshëm të punojë edhe jashtë orarit zyrtar, kur t’i kërkohet.

 

Përshkrimi i punës:

 

Specialist Finance dhe Buxheti

 

Detyrat dhe përgjegjësitë.

 

  1. Përgjegjës/e përpara strukturave eprore për të gjitha çështjet e buxhetit, etapat ligjore, për marrëdhëniet specifike dhe profesionale me Sektorin e Financës dhe Shërbimeve Mbështetëse, në Inspektoratin Shtetëror Shëndetësor të degës.
  2. Detajim të buxhetit operativ të akorduar nga Ministria e Shëndetësisë.
  3. Llogarit pagat, sigurimet shoqerore, tatimet, shpërblimet, dietat.
  4. Përgjegjës për zbatimin me korrektësi të ligjshmërisë financiare për përdorimin e burimeve humane si dhe ato
  5. Kontrollon mbështetjen ligjore, saktësinë e llogaritjeve dhe zbatimin e kritereve në fushën pagave e të shpërblimit.
  6. Merr pjesë në proçedurat e prokurimit dhe ato të kontraktimit
  7. Bën analiza 12-mujore për buxhetin që shërbejnë për hartimin e projekt buxhetit të ardhshëm

 

 

Fusha e njohurive për vlerësim:

 

LIGJ Nr. 25/2018 PËR KONTABILITETIN DHE PASQYRAT FINANCIARE

 

Ky ligj përcakton parimet dhe rregullat e përgjithshme për hartimin dhe përbërësit e pasqyrave financiare, përcaktimin e standardeve kontabël të zbatueshme, si dhe mbajtjen e kontabilitetit.

 

LIGJ Nr.10 296, datë 8.7.2010 PËR MENAXHIMIN FINANCIAR DHE KONTROLLIN

 

Ky ligj përcakton parimet, rregullat, procedurat, strukturat administrative dhe metodat për funksionimin e menaxhimit financiar dhe kontrollit në njësitë e sektorit publik të Republikës së Shqipërisë, si dhe përgjegjësitë menaxheriale për planifikimin, zbatimin, kontrollin e buxhetit, kontabilitetin dhe raportimin

 

LIGJ Nr. 162/2020 PËR PROKURIMIN PUBLIK

 

Ky ligj përcakton rregullat për procedurat e prokurimit nga autoritetet dhe entet kontraktore për kontratat publike dhe konkurset e projektimit.